onsdag 13. juni 2012

Aktivitetsdag

Sidan 10. klasse førebur seg til eksamen, og jobbar i alle klasserom så sveitten droplar, tok vi med elevane ut i dag. Første del av dagen var vi på idrettsbana og leika diverse uteleikar. For eksempel ulike ball-leikar:


Fotball-leik med avstraffing (...):


Volleyball:


Petanque:


Og dobbelt hoppetau:


Då klokka nærma seg 10 samla vi saman alt utstyret, og la i veg nedover mot kulturhuset. Elevane var ikkje seine å be...


... og det er ganske så forståeleg. Vi skulle nemleg på kino, og sjå filmen "The Hunger Games"!


Nokre av elevane har sett den før, både ein og to gongar, men for dei fleste var den usett. Det er ein spennande film, og den gir eit godt utgangspunkt for samtale om fleier ulike tema. Og samtale skal vi sjølvsagt gjere.

Etter at filmen var ferdig, delte vi elevane inn i grupper, og gav dei eit oppgåveark med til saman 26 ulike spørsmål på.


Dei fleste elevane jobba godt med oppgåvene!


 Etterkvart begynte arbeidsroen å fordufte, og elevane pakka vekk arbeidsark og skrivesaker. Dagen var over.


Fredag skal vi samtale om oppgåvene i klassane. Det gler eg meg til, og eg satsar på at elevane kjem med mange djupe og reflekterte tankar til det dei har sett, og så skal eg prøve å tilføye litt fleire eg også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar