onsdag 20. juni 2012

Årskavalkade 2011-2012

Når ein nærmar seg slutten på noko, er det ofte vanleg å sjå litt tilbake. Rett før nyttår for eksempel florerar det av kavalkadar over det meste som har skjedd i året som har gått. No er skuleåret 2011-2012 straks slutt, og då er det vel på sin plass med ein aldri så liten kavalkade?

La oss begynne med aller første skuledag. Nye åttandeklassingar sit spente, og etterkvart sikkert litt tunge i hovudet av alle informasjonen. For Tone og meg, som nettopp hadde hatt 10. klasse, verka det plutseleg som det var veldig god plass i rommet. Utover året har eg merka at det har blitt trangare og trangare om plassen... Dei veks til, og er ikkje lenger så små som på dette bildet:


Ein av dei nye spennande tinga med 8. klasse, er at ein får kvar sin bærbare PC til skulebruk. Ja, la meg gjenta det ein gong til: Til skulebruk... Her er det rett før dei skal logge på for første gong:


Dei måtte berre ha friminutt førs:


Nokon dagar seinare var det tid for aktivitetsdag saman med b-klassen. Mange ulike konkurransar, og ein kjekk dag saman i sola!


Når eg leita fram bilder til kavalkaden, såg eg raskt at eg ikkje var så god til å ta fotoapparatet i bruk i haust. Nokre sporadiske glimt her og der, men så kom vi til vinterene og den o store snødagen! Då var fotoapparatet endeleg rota fram att:


Og litt seinare på vinteren hadde 8. klassane konsert for småskulesteget i amfiet. Mange gode innslag!


Rett før påske brukte vi litt tid i gymsalen, der vi hadde ulike gruppeoppgåver. Her skulle gruppa lage ein skulptur med tema "hav". Eg trur dei landa på sjøstjerne:


Tinestaffet i surt og vått vér:


Og slåball i noko varmare og behageleg vér!


For nokre veker sidan var vi oppe i skogen og såg litt nærare på naturen:


Og i førre veke var det aktivitetsdag, med leik på idrettsbana og film på kino:


Det var nokre glimt frå året som har gått. Som vi skreiv til elevane på den siste vekeplanen, har det nok vore mykje hard jobbing dette året, og elevane har til tider vore ganske så slitne. Forhåpentlegvis sit dei igjen med mykje lærdom, men også mange gode minner frå skuleåret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar